Krijg ik een kopie van mijn contract?
Op jouw persoonlijke portal staan al je persoonlijke documenten. Hier vind je ook je getekende contract(en). Deze blijven voor jou beschikbaar. Je kunt deze downloaden en printen als je dat wilt.
Ik krijg geen verificatiecode op mijn mobiele telefoon. Wat doe ik nu?
Check bij jouw persoonlijke gegevens of de gegevens van je mobiele telefoon correct zijn ingevoerd. https://www.abzuidholland.nl/inloggen Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met je contactpersoon bij AB Zuid-Holland.
De gegevens in mijn contract kloppen niet. Wat moet ik doen?
Keur je contract af door te klikken op ‘afwijzen’. Vermeld in het vakje opmerkingen de reden van afkeuren. Je contactpersoon neemt daarna z.s.m. contact met je op. Dan kunnen we aanpassingen doorvoeren. Dat is belangrijk, want zonder een getekend contract kunnen we jouw salaris niet uitbetalen.
Ik heb een e-mail van AB Zuid-Holland gekregen dat mijn contract klaarstaat. Wat moet ik doen?
Klik op de link die in je e-mail staat. Je wordt stap voor stap verteld wat je moet doen.
Ik heb een andere vraag. Waar kan ik terecht?
Neem dan contact op met je contactpersoon bij AB Zuid-Holland.